Veelgestelde vragen

Wanneer kan ik mijn pakket verwachten?

Wij hanteren een levertijd van 1 tot 5 werkdagen. Wij streven altijd naar een snelle levering, maar soms komt het voor dat een levering vertraging oploopt. Je ontvangt van ons een track & trace nummer zodat je het pakket zelf kunt volgen.

Ik heb mijn track & trace nummer niet ontvangen, hoe kan ik nu het pakket volgen?

Het kan zijn dat dit bericht in de spam of ongewenste mail terecht is gekomen. Mocht je hem daar niet kunnen vinden, kun je altijd contact met ons opnemen.

Het artikel is beschadigd aangekomen, wat kan ik nu doen?

Wat vervelend dat het artikel beschadigd is aangekomen. Je kunt altijd contact met ons opnemen en wij willen dit probleem graag oplossen door je het beschadigde onderdeel opnieuw toe te sturen.

Hoe wordt het pakket geleverd?

Onze artikelen worden met zorg en aandacht verpakt in dozen en klaargemaakt voor verzending.

Hoe kan ik een artikel retourneren?

Wat vervelend dat het artikel uiteindelijk niet helemaal naar wens is. Je kunt het artikel binnen 14 dagen in de originele verpakking terug sturen naar het afgesproken adres.

Wij kunnen het pakket eventueel het pakket ook bij je laten ophalen. In beide gevallen zijn de verzendkosten voor eigen rekening.

Ik heb het pakket geretourneerd, wanneer krijg ik mijn geld terug?

Zodra wij het pakket in goede orde hebben ontvangen, zullen wij de retouraanvraag accepteren, waarop je het volledige aankoopbedrag teruggestort krijgt op je rekening. Dit kan 3 á 5 werkdagen duren.

Binnen hoeveel dagen moet ik het artikel retourneren?

Je kunt het artikel tot 14 dagen na aankoop retourneren.

Hoe zijn jullie bereikbaar?

Wij zijn 24-7 bereikbaar via info@industriële-meubelstore.nl Wij streven ernaar om binnen één werkdag te reageren.

Uit welke betaalmogelijkheden kan ik kiezen?
Je kunt kiezen uit de volgende betaalmogelijkheden:

  • IDEAL
  • Betaling op factuur
  • Apple/Google pay
  • Mastercard
  • VISA